top of page

Foot news !

  • 1 jun 2023
  • 1 minuten om te lezen



Spits Emil Abaz is terug van weggeweest !

Abaz kwam eerder uit voor Anderlecht, Zagreb, Spartak & Beerschot en tekent nu bij R.Cappellen FC, de gepromoveerde ploeg van 2de naar 1ste amateur.


Congrats & succes @ Emil

 
 
 

Opmerkingen


bottom of page